Saturday, October 24, 2009

Sukan Antara Sekolah Peringkat Zon Daro

Akibat kepenatan di stadium td, aku malas nk karang ayat. korg tgk je lah gambo2 kt bwh ni ek.

Acara : Lompat Tinggi
Tarikh : 23 Okt 2009 (8.00 pg)


Budak C108 ni amat pandai melompat tinggi...ade harapan ni...yg lain plak suke men'interframe'kan diri

Acara : Sepak takraw
Tarikh : 23 Okt 2009 (8.00 pg)



Bg sepak takraw kami x menang, tgk ler muke bebudak ni sedih je..senyum pn kene pakse...
takpe tahun dpn kite cube lg ek


Yg ni plak pantang tgk kamera, x payah nk pakse senyum

Acara : Bola Jaring
Tarikh : 23 Okt 2009 (2.30 ptg)

Bg bola jaring plak kami dpt no 2...kalah dgn SK Hijrah Badong 5 -3

Acara : Bola Sepak

Tarikh : 23 Okt 2009 (2.30 ptg)

Kami x menang acara bola sepak ni...gambo kt atas ni mase final antara SK Tebaang n SK Hijrah
Amik gambo ni pn sbb ade budak injured kt situ, so terpakse gi (aku AJK Kecemasan...huhuhu)
Tgk ler smp ptg x abis lg, memandangkan nk dkt Maghrib, terpakse buat penalti je..SK Hijrah johan


Acara : Olahraga

Tarikh : 24 Okt 2009 (8.00 pg)
Venue: Stadium Daro

Memandangkan aku bz jd AJK Kecemasan (xde la bz pn...sib baik xde yg cedera teruk) n tlg AJK Pendaftaran Peserta, aku x amik byk sgt gambo td. Aku jugak bz menyokong sehingga sakit tekakku kini..hehehe....


Anak Zuhaijah, Darwish namenye, xleh dok diam. Aku sempat amik gambo ni je...hehehe


Para atlit SKCD menayangkan medal memasing. Rasenye hampir sume dlm gambo ni dpt medal.


Salah seorg atlit SKCD menerima medal.


Mase ni kami dpt no 2 dgn 70 markah...keputusan akhir kami no 1 kot...xde keputusan rasmi lg

Suasana di Stadium Daro


Me n d Kids


Berakhirlah sudah Sukan Antara Sekolah. Pasni aku harus gi buat facial, udah itam dibuatnye...

THE END

1 comment: